יריעות פוליאתילן

מאמרים נוספים

יריעות ניילון

יריעות ניילון

אנו מספקים יריעות ניילון במחירי יצרן ניילון לכל תחומי המשק: 054-434-3919 גרון שיווק בע”מ – ייצור יריעות ניילון לפי מפרט לקוח הפתרון המושלם לאיטום וכיסוי יריעות ניילון מיוצרות לכל מי

קרא עוד »
יריעות פוליאתילן

יריעות פוליאתילן

גרון שיווק בע”מ מספקים יריעות פוליאתילן מחיר יצרן לכל תחומי המשק: 054-434-3919 ייצור ושיווק יריעות פוליאתילן שקוף, יריעות פוליאתילן עבה וכן יריעות ניילון לפי מפרט לקוח יריעות פוליאתילן הן אחד

קרא עוד »
פתרונות אריזה

פתרונות אריזה

גרון שיווק – ייצור פתרונות אריזה מניילון: 054-434-3919 אנו מספקים לכם ייעוץ תכנון וייצור של פתרונות אריזה לעסקים, למסחר ולתעשייה לפי דרישות הלקוח פתרונות אריזה לכל תחומי המשק מניילון אשר

קרא עוד »
ייצור שקיות ניילון

אריזות לתעשייה

גרון שיווק מתמחים בייצור פתרונות אריזה לתעשיה ולמסחר מחפשים פתרון בתחום אריזות לתעשייה המיוצרות לפי מפרט לקוח: 054-434-3919 אריזות לתעשייה מיוצרות לפי מפרט לקוח או בעזרת ייעוץ ותכנון שלנו על

קרא עוד »
ייצור שקיות ניילון ממותגות

ייצור שקיות ניילון ממותגות

גרון שיווק (נ.ב.א.) בע”מ מתמחים בייצור שקיות ניילון ממותגות והדפסה על שקיות ניילון בסיטונאות לפי הזמנה. ייצור שקיות ניילון ממותגות לכל תחומי המשק, שיווק ומכירה של שקיות ניילון בסיטונאות כולל

קרא עוד »
יריעות פוליאתילן

גרון שיווק בע”מ מספקים יריעות פוליאתילן מחיר יצרן לכל תחומי המשק: 054-434-3919

ייצור ושיווק יריעות פוליאתילן שקוף, יריעות פוליאתילן עבה וכן יריעות ניילון לפי מפרט לקוח

יריעות פוליאתילן הן אחד החומרים הנפוצים ביותר לשימוש במגוון רחב של תחומים בזכות התכונות המיוחדות ורמת עמידות לאורך זמן.

פוליאתילן הוא פולימר תרמופלסטי המיוצר מתרכובות פחמניות אשר נחשב לחומר חזק וגמיש כאחד ומאפשר לייצר יריעות ניילון ופלסטיק בהתאמה לדרישות ספציפיות.

לפרטים נוספים ייעוץ מקצועי והצעות מחיר התקשרו ישירות ליצרן: 054-434-3919, נשמח לעמוד לשירותכם.

יריעות פוליאתילן – השימושים והיתרונות המגוונים

יריעות פוליאתילן הפכו לפופולריות בזכות הקלות היחסית של הייצור שלהן והתאמתן למגוון רחב של יישומים לייצור מוצרים בתחום הניילון לתעשייה ועד ייצור שקיות ניילון.

אנו מתמחים בייצור יריעות ניילון פוליאתילן בהתאם למפרט לקוח, במידות של גלילי ניילון אשר נפתחים לרוחב של 2 שני מטר ועד רוחב של 16 מטר.

מאפייני יריעות פוליאתילן עבה ודק

פוליאתילן הוא חומר תרמופלסטי עמיד אשר ניתך בטמפרטורות גבוהות ומתקשה שוב כאשר הוא מתקרר, תכונה שהופכת אותו לחומר גלם גמיש ביותר מבחינת עיבוד ושימוש.

יריעות פוליאתילן עבה ידועות ברמת עמידות גבוהה לנוזלים, מים וכן לכימיקלים רבים, ולכן הן מתאימות לשימושים בהם יש צורך בבידוד מפני לחות, חומרים כימיים או פגעי מזג האוויר.

היריעות ניתנות להזמנה במידות שונות כמוצר מדף וכן במידות ומפרט לקוח בגלילים של בין 2 מטרים ל-16 מטרים רוחב פתיחה, בהתאם לשימושים וצרכי הלקוח.

סוגי יריעות ניילון פוליאתילן

יריעות ניילון פוליאתילן מיוצרות וזמינות במספר סוגים אשר מתאימים לשימושים שונים, כאשר הגורמים המבדילים ביניהם הם עובי, שקיפות, וצבע ודרישות עמידות ספציפיות.

לדוגמה, יריעות פוליאתילן עבה משמשות בעיקר למקרים בהם יש צורך ברמת חוזק ועמידות גבוהים יותר, כמו בעבודות בנייה או באיטום והגנה על שטחים גדולים.

יריעות ניילון פוליאתילן שקופות מתאימות יותר לשימוש הדורש שקיפות גבוהה, כמו כיסוי לחממות או פרויקטים ארכיטקטוניים הדורשים שקיפת למעבר אור.

יריעות פוליאתילן

ייצור יריעות פוליאתילן מחיר מותאם למפרט מוצר

בעת ייצור יריעות פוליאתילן מחיר מושפע ממספר גורמים עיקריים: עובי היריעה, רוחב היריעה, צבע היריעה, וכן דרישות מיוחדות מצד הלקוח, כגון תכונות נוספות או התאמה מיוחדת ליישום ספציפי.

יריעות פוליאתילן עבה יהיו שונות במחיר מיריעות ניילון דקות בשל השימוש הנרחב בחומר הגלם.

יריעות פוליאתילן שקופות יכולות להציע פתרונות ייחודיים לפרויקטים אדריכליים הדורשים מעבר אור אך לא בהכרח עלות הייצור שונה מזה של של יריעות בצבע אחר.

אנו מספקים הצעות מחיר אשר מותאם בדיוק למפרט היריעות ומאפיינים נוספים של ההזמנה.

לקבלת ייעוץ מקצועי, הצעות מחיר ובירור פרטים נוספים התקשרו: 054-434-3919, נשמח לעמוד לשירותכם.

שימושים לדוגמא ביריעות פוליאתילן של גרון שיווק

יריעות פוליאתילן משמשות במגוון רחב של תחומים, החל בתחום הבנייה (גליל ניילון לבניין) ותעשייה, ועד לחקלאות לפרויקטים אדריכליים, גננות, תשתיות פיתוח סביבתי ועוד.

לפניכם מספר דוגמאות לשימושים ביריעות ניילון פוליאתילן שחלקם הם מוצרי מדף וחלק אחר, יריעות וגלילי ניילון מיוחדים אשר מיוצרים במדויק לפי השימוש הייחודי ומפרט הלקוח.

  1. יריעות לפינוי אסבסט – על פי הדרישות של משרד לאיכות הסביבה, יש להשתמש ביריעות ניילון פוליאתילן לכיסוי ואטימה במהלך פינוי אסבסט.
  2. כיסוי לחממות וחקלאות – בחקלאות, יריעות פוליאתילן שקופות משמשות לכיסוי חממות ולשמירה על מיקרו-אקלים מתאים לצמחים.
  3. כיסוי ניילון למשטחים – יריעות ניילון פוליאתילן עבות משמשות לייצור כיפות למשטחים גדולים במטרה להגן עליהם מפני נזקי מזג האוויר או חומרים כימיים.
  4. בידוד תרמי ואקוסטי – יריעות ניילון פוליאתילן מספקות בידוד יעיל במגוון פרויקטים אדריכליים ותעשייתיים.
  5. איטום מנהרות – היריעות משמשות לאיטום מנהרות מפני לחות, חלחול מים או פגעי מזג האוויר.
  6. מניעת ארוזיה – בתחום החקלאות, תשתיות וההנדסה האזרחית, יריעות וגלילי ניילון שחור פוליאתילן משמשות למניעת ארוזיה, סחיפה או שחיקת קרקע.
  7. מניעת שטיפת קרקע במאגרים ותעלות – יריעות ניילון פוליאתילן אטומות משמשות במאגרים ותעלות למניעת שטיפת קרקע וחלחול ליצירת הגנה על משאבי מים.
  8. תוכניות אדריכליות – יריעות פוליאתילן שקופות במיוחד משמשות בתכנון וביצוע פרויקטים הנדסיים וארכיטקטוניים.

שימושים תעשייתיים נוספים של גלילי ניילון פוליאתילן

יריעות פוליאתילן בגלילים הן מוצר נפוץ וחשוב בתחומי התעשייה, משלוחים ובניין.

בגלילי יריעות ניילון פוליאתילן נעשה שימוש רחב בתעשיות רבות לצרכים שונים, בזכות העמידות, הגמישות והיכולת של החומר להתאים למגוון צרכים.

לדוגמה, גלילי ניילון פוליאתילן משמשים להגנה על מוצרים במשלוחים, בעיקר במשלוחים של מוצרים רגישים אשר דורשים עטיפה שמגנה מפני לחות ונזקים חיצוניים.

בבניין, משתמשים בגלילי ניילון לבניין לצורך כיסוי אזורי עבודה, הגנה על משטחים גדולים או חיפוי זמני של מבנים בשלבי הבנייה.

גליל ניילון שחור משמש לרוב כפתרון מבודד שמסייע להגן על חומרים רגישים לאור ולאטום חלקים מסוימים באתרי בנייה.

יתרונות רכישת יריעות פוליאתילן מחיר מיצרן

כאשר רוכשים יריעות ניילון פוליאתילן ישירות מהיצרן, הלקוח נהנה מיתרונות משמעותיים

  1. הזמנה בהתאמה אישית – ניתן להזמין יריעות במידות, צבעים ועובי לפי הדרישות הספציפיות של הפרויקט.
  2. יריעות פוליאתילן מחיר יצרן – רכישת יריעות ישירות מהיצרן מאפשרת ללקוח לקבל מחירים תחרותיים מבלי תיווך של גורם נוסף.
  3. איכות ואמינות – היצרן עומד בתקן איכות מחמיר המבטיח כי יריעות ניילון פוליאתילן יעמדו בדרישות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר הנדרשים מהמוצר.

יריעות ניילון פוליאתילן הן פתרון אמין, עמיד ומגוון המתאים למגוון רחב של יישומים, החל מהגנה על מבנים ותשתיות, ועד לשימושים חקלאיים ותעשייתיים.

בחירת היריעה הנכונה בהתאם לצרכים הספציפיים, תוך הבנת הגורמים המשפיעים על מאפייני המוצר מאפשרת להשיג את התוצאות הטובות ביותר לכל שימוש מיועד.

לקבלת ייעוץ מקצועי, הצעות מחיר ובירור פרטים נוספים התקשרו: 054-434-3919, נשמח לעמוד לשירותכם.